zaterdag 19 september 2015

Expirimentje

Al weken denk ik eraan om de foto's van mijn camera over te zetten op de laptop en ze op mijn blog te delen, maar het kwam er gewoon niet van.
 Het leven is druk en het is maar net waar je prioriteit aan geeft...

Toch heb ik niet stil gezeten laugh  
Een tijd geleden alweer kocht ik een soort Franse vaas van staal met een vies kleurtje. Ik had alleen nog geen idee wat ik er mee aan moest kwam kleur. En afgelopen vakantie in France hebben we ook zulke leuke marktjes bezocht. Wat een gezelligheid bij de Fransen... lekker eten, de kinderen konden paardrijden er stond een draaimolen en ze mochten ook iets uitzoeken tussen al die oude brocante rommel hihi.  Kortom een leuke dag en leuke aankopen. 

Zo namen we een grasgroene pilaar mee.  Daar was ik al een tijdje naar opzoek. Alleen de kleur was ook weer verschrikkelijk. Ik had nog verf over van carte colori in de kleur eucalyptus en dat vond ik wel mooi voor die vaas. Die verf schildert ook zo lekker. Je hebt er maar een paar likjes van nodig en je bent klaar. Even met de fohn erover voor een snelle afwerking en hij is droog. Hij zag er daarna erg nieuw uit dus nog even met grond ingewreven en klaar.

De pilaar wilde ik eens niet grijs verven dus ik begon met een mix van grijs en paars. Als speciale toevoeging ging ik er nog met een papje van koffiedrap overheen. Dat gaf namelijk een heel leuk effect bij mijn ornamenten klik. Maar dat effect lukt alleen als je de verf van carte colori gebruikt volgens mij...  De pilaar is nog steeds te paars naar mijn zin dus het was een leuk expirimentje, maar ik ga hem niet zo laten...

Geen paars voor mij in de woonkamer! 







Inmiddels is de vaas alweer verplaats en de pilaar staat nu kaal en zielig in een hoekje.
En zo blijven we lekker bezig.

Veel liefs Sanne 




5 opmerkingen:

Roelie Steinmann zei

Je paarse zuil met de vaas erop is heel mooi geworden. Door de kleuren een echte blikvanger.

Groetjes Roelie

inro soor zei

ik zou ze weer bij elkaar zetten, en die pilaar inderdaad een lik verf geven:) dan heb je toch een heel stoer geheel?
blijf lekker rommelen,en posten! haha
groetjes Inge R

De Meidenmuts zei

Ik heb deze post van jouw over het hoofd gezien...ik vind het anders toch een hele mooie combi...zuil en pot. Ik weet niet hoe het verder in de ruimte is maar de kleur van je zuil matcht wel heel mooi met de kleur van de wand.
Mooi plaatje zo...

Groetjes Anita

Onder de rieten kap zei

Wel heel gaaf die zuil met die pot, maar heel eerlijk ik zou er ook met de kalkverf kwast overheen gaan haha, maar niet over die pot want die vind ik nu heel erg mooi geworden, ben benieuwd hoe ie er straks uit ziet!
Liefs, Yvonne

Karin Joan zei

hoi Sanne,
mooie foto's weer. En wat een mooie kleur en effect op je muur zeg!!
complimenten.