zaterdag 2 mei 2015

De zeedijk

Mijn man was de kist die we als tafel gebruikte zo zat! Bij de leenbakker hadden we een tafeltje zien staan en uiteindelijk heeft hij hem gehaald. Het model vond ik wel leuk maar de kleur niet... 
Een beetje vergeeld hout, maar ingewreven met kalkverf en nu is hij prachtig!

Gistermiddag nog met het gezin aan de zeedijk wezen strandjutten... 
Ik wil een collage maken met vondsten van het strand voor aan de muur bij mijn zoontje.
Ik vond een touw op het strandje en het verdroogde zeewier bezaaid op het kleine stukje land werd als iets moois voor mijn ogen.... 









De rozen kregen we van vrienden die gister gezellig kwamen eten. 
We hebben al vaak buiten kunnen eten.. Jullie ook?

En nu zit ik aan reinigende verse brandnetel thee


En wat vinden jullie van het gedroogde zeewier? 
Normaal stinkt het en is het vies, maar gedroogd vind ik het mooi! 
De kruik heb ik sinds vorige zomer in mijn bezit. Net weer even anders met een stoer touw er rond

O ja nog steeds geen gordijnen en mijn mosprojectje is mislukt

Ik ben weer helemaal gelukkig met mijn nieuwe vondsten en 
vond het leuk om weer is wat te delen hier.

Byee blogvriendinnen 

XXX Sanne 


























6 opmerkingen:

Home is where the heart is zei

hahaha ik zit toevallig ook met een brandnetelthee voor me :))
Jullie hebben er weer mooie vondsten bij.Het tafeltje is een dotje en zo veel mooier dan dat vergeelde.
Fijne avond
grtzz Brigitte

Spijshuisje Lyd zei

Mooi model tafel hebben jullie kunnen vinden!
Fijn weekend, Lydia

lia zei

Je tafel ziet er erg leuk en gezellig uit.

Onder de rieten kap zei

Gaaf tafeltje, die is echt mooi geworden met kalkverf, goeie tip!
Groetjes, Yvonne

Jilly Garcy zei

Dit is inderdaad een heel leuk tafeltje ,
Net de juiste maat en kleur .
Als je interesse hebt kan je via de link op ons blog ( instagram) foto's bekijken van onze tuin
Groetjes
Christel , Garcyasplace

Nathalie Zegeren zei

Wij hebben zelfs gisteren buiten gegeten, tussen de regenbuien door, heerlijk toch? Leuk zo , je tafel, fijne dag, liefs Nathalie. ( Thuis bij Huis & Haard )