maandag 30 maart 2015

Groene vingers...


Vorig jaar zomer liepen we met ons gezinnetje beneden langs de zeedijk. Terneuzen ligt aan de Westerschelde. Geen zwemwater maar wel met een klein strandje. Zo leuk om naar aangespoelde spullen te zoeken. 

We vonden iets wat op een oude put leek, maar meenemen ging niet zo maar... Na veel gezeur van mijn kant en vele beloftes van zijn kant heeft hij het afgelopen vrijdag waar gemaakt. Het ding was niet te tillen dus er moest wat hulp aan te pas komen




Als iemand een idee heeft wat voor put of iets het is dan hoor ik het graag... Ik ga de put laten begroeien met mos en waarschijnlijk een ander plekje geven als waar hij nu staat, maar daar ben ik nog niet over uit. Op pinterest vond ik hoe je een papje van mos kon maken en als je dat smeert waar je wilt dat er mos gaat groeien zou dat vrij snel moeten gebeuren. Nou het zal mij benieuwen. 

Ik heb geweldige ideeën met de tuin... nu mijn man nog overtuigen. Al die geweldige ideeën heb ik natuurlijk op pinterest gevonden. https://www.pinterest.com/misseslavin/garden/. Op dit moment ben ik helemaal tuinfreak. Hebben jij al foto's van je tuin op je blog staan? Als je me een linkje geeft kom ik hem graag eens bewonderen.

Lieve lente liefs Sanne 









5 opmerkingen:

Home is where the heart is zei

Die is wel heeel gaaf!!
Ik wil ook nog t 1 en ander veranderen maar dan met name her en der worteldoek erin gooien en grind. De lokale katten zien de tuin als een heule grote kattenbak en daar ben ik t niet kapot van.
Succes met je tuin maar dat komt zeker te weten goed
Fijne avond
Lieve groet Brigitte

lia zei

Wat een gaaf ding. Het heeft iets van een trog, en ook weer niet.
En ik eigenlijk heel benieuwd hoe jij die mos gaat maken. Want ik heb hier nog een oude betonnen bak die ik heel graag bemost wil hebben.

Groetjes Lia

lia zei

Bedankt voor je tip.nga het zeker eens uitproberen.
En dat doek is niet van hoffz, maar dat heeft mijn zus gemaakt.
.

G-STYLE zei

Wat een prachtig stoer ding, zou ook wel iets voor mij zijn in onze tuin.

Heb trouwens net een tuinpost geplaatst, je vroeg ernaar dus kom gerust een kijkje nemen.

groetjes Gea

Onder de rieten kap zei

Je blog gevonden, wat gaaf allemaal! Die put is echt supermooi, daar was ik ook voor gevallen! Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog trouwens!
Veel liefs, Yvonne