dinsdag 24 februari 2015

My first new post

Een nieuwe start zowel kwa huis als blog
We zijn inmiddels verhuist en het bloggen begint weer te kriebelen... Weten jullie nog wel wie ik ben?

Ook mijn blognaam heeft een verandering ondergaan

Van Misses brocant naar Misses La Vin.
Dat past beter bij mij en mocht ik het weer is in mijn bol krijgen van smaak te veranderen, kan ik mijn in ieder geval houden.

Ja ik was echt toe aan iets nieuws. Ik vind brocant nog steeds mooi, maar alles wit wil ik niet meer... Ik ben gevallen voor sober en robuust! En doe erg mijn best om geen tierelantijn neer te zetten. En het bevalt me wel. Het is snel opgeruimd en makkelijk af te stoffen.


Hier is ti dan mijn eerste foto.
 Helaas niet de mooiste, maar ik wilde er toch al eentje opzetten anders is het 
zo ongezellig kaal.

Mijn muren mooi in de kalk verf van carte colori waar mijn man helemaal weg van is.
We zijn nog druk bezig met de slaapkamers... Pff valt allemaal niet mee kleuren, vloeren en gordijnen kiezen... Mijn man zegt steeds bestel nou gewoon!!! Ik kan zo twijfelen. 

In de woonkamer hangen nu ook geen gordijnen... Dat maakt het zo koud en niet knus. Misschien kunnen jullie mij volgende keer raad geven wat mooi zal staan.
Pas als ik zeker ben ga ik ze kopen, want die dingen zijn duur.

Thank you for watching

Liefs Sanne 

Geen opmerkingen: