woensdag 25 februari 2015

Ambassadeurs opstelling

Voor in de woonkamer wilde ik graag is wat anders als dat hoe wij de banken al jaren hadden staan. Een tweezits en een driezits in een hoek van 90 graden rond de televisie gebouwd. Daarom kozen we voor twee zetels tegenover elkaar. Dat noem je de ambassadeurs opstelling. Hierdoor zijn we naar elkaar gericht inplaats van de televisie... Gezelligheid dus! 

Ik was zo bang dat het niet zou passen, omdat we de maten van ons nieuwe huis min of meer gegokt hadden... Niet erg slim... De twee zijdeuren in de woonkamer maakten het er niet makkelijker op. Je verliest er ruimte mee. Toch ben ik blij met hoe het uitgepakt heeft. Er is genoeg zitplek voor ons vijfjes en de visite.





De crème witte bank paste voor mij eigenlijk niet in het plaatje in me hoofd... Maar ons hele gezinnetje werd verliefd op het knuffelgehalte van de bank!  En wat doen we dat graag knuffelen op deze bank.

Een warme zachte knuffel  Sanne X X X 



4 opmerkingen:

Bonjade zei

Weet niet meer precies hoe je blog hiervoor was maar ik vind het hier nu al leuk ;)
Welke kleur zit er op de muur, hij is echt prachtig!
Ben benieuwd naar het vervolg dus ik blijf je zeker volgen.

Fijne avond

Lieve groet

lia zei

Ik kom meteen maar even bij je kijken, en wat woon je leuk...
Tja gordijnen zouden niet misstaan hihi..
Dank je wel voor je compliment trouwens, en de kleur van mijn gordijnen aan de achterkant zijn grijs met een bruin-groenige toon. Zoiets als Piombo van Carte Colori. De gordijnen aan de voorkant zijn van vlaslinnen en de vouwgordijnen zijn weer wat bruin.
Ik heb overal staaltjes van, en die neem ik dan mee als ik wat moet kopen wat bij elkaar moet passen.
Ook bij een nieuwe bank vraag ik om een staaltje.
Succes met je zoektocht, en ik heb me aangemeld als volger want ik wil het resultaat niet missen.
Fijne dag
Lieve groet lia

Danielle van Heusden zei

Leuk dat je het weer oppakt sanne! Gezellig!
Het ziet er heel sfeervol uit.. nu al!!
Ben benieuwd naar de rest! :)
Dus blijf je zeker volgen!
Liefs Daniëlle

What's in a day zei

Wat leuk dat je er weer bent Sanne, met deze nieuwe uitstraling op je blog trek je ons gelijk weer hier naar toe hoor:)
Het ziet er allemaal al heel stoer uit!!
Ook mijn blog is verhuisd naar:
whats-inaday.blogspot.nl

Lieve groet, Eefie